ЗА !!! За тези които са против ето малко качествени филтри..не тези от 20-30 стотинки ! http://www.europerformance.co.uk/
Известие
Collapse
No announcement yet.
за или против спортен филтър
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщениеЗа! ако филтъра е наистина спортен, не някой от онези за по 30-40лв. Спортните филтри не се слагат от производителите, защото са с пъти по-скъпи. Не може един производител да ти сложи за автомобил предназначен за средния клас купувачи, филтър, който е с цена пъти над средната при конкурентите. В един сериен автомобил има изключително много компромиси от страна на производителя му.
И за последно искам да те посъветвам, ако не мислиш да увеличаваш с нищо друго мощността на двигателя, спортния филтър се обесмисля. Защото само с него няма да получиш желания ефект.Alfa Romeo 156 Sportwagon 2003 facelift2 1.9jtd 115Hp++
Opel Corsa B 1.4 60hp
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD 136hp+ 6 speed gearbox 2000г. Ex
Ford Escort 1.8 D 60Hp 1992г. ex
Comment
-
Твърдо против в ежедневието всякакви простотии от този сорт: гърнета, филтри ,милтри ,които вдигат невъобразим шум, особенно нощно време.
Освен това съм "ЗА"затягане на контрола на прегледите по начин подобен на германските и английските,включително на вредните емисии и децибелите над нормата.Че много скраб се движи по улиците и много състезатели скрапери се навъдиха .На пистата всеки да си слага каквото си иска .Last edited by dimo; d.m.y г., 13:25.sigpicAlfa 155 2.0 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщениеТвърдо против в ежедневието всякакви простотии от този сорт: гърнета, филтри ,милтри ,които вдигат невъобразим шум, особенно нощно време.
Освен това съм "ЗА"затягане на контрола на прегледите по начин подобен на германските и английските,включително на вредните емисии и децибелите над нормата.Че много скраб се движи по улиците и много състезатели скрапери се навъдиха .На пистата всеки да си слага каквото си иска .
Comment
-
Да ви разреша спора на бързо, че нямало полза от тях.
спортен за вграждане в кутията:35.1кс
http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9
без филтър:35.2кс
http://www.vbox7.com/play:b2a40883
с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс
http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c
Comment
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеДа ви разреша спора на бързо, че нямало полза от тях.
спортен за вграждане в кутията:35.1кс
http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9
без филтър:35.2кс
http://www.vbox7.com/play:b2a40883
с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс
http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеДа ви разреша спора на бързо, че нямало полза от тях.
спортен за вграждане в кутията:35.1кс
http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9
без филтър:35.2кс
http://www.vbox7.com/play:b2a40883
с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс
http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
какво ли ще стане ако аложим една кислородна бутилка вместо филтър и вкараме въздух по налягане
може да стане и "петстин" коня тогаз
инак за тоя филтър дето става въпрос по-горе,ми сложете го на алфа и да видим какво става, едва ли ще качи повече от 2коняAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениекакво ли ще стане ако аложим една кислородна бутилка вместо филтър и вкараме въздух по налягане
може да стане и "петстин" коня тогаз
инак за тоя филтър дето става въпрос по-горе,ми сложете го на алфа и да видим какво става, едва ли ще качи повече от 2коня
Виждал съм проба със сгъстен въздух. Ама само с кислород просто ще стане едно голямо БУФФФ!!!
Иначе с въздуха в битулка като го пръснеш в колектора от налягане се охлажда здраво и идва много ПОВЕР! Но и много бензин требе да се пусне. На карбурация съм го виждал. Дърпа много сериозно като му натиснеш копчето. Беше направено и с клапан-байпас на регулатора на горивото. Натиска копчето и пуска гориво и въздух от бутилката якоИ гърми, трещи отзад като лудо.
Last edited by oem; d.m.y г., 16:21.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениекакво ли ще стане ако аложим една кислородна бутилка вместо филтър и вкараме въздух по налягане
може да стане и "петстин" коня тогазНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениевсъщност нищо няма да стане и ще угасне мотора
Btw, не е ли време някой от тези постове да ги местите в бисерите вече? Ама така както са комплект с вашите коментари!
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениевсъщност нищо няма да стане и ще угасне мотораDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от nasmitacha Покажи съобщениеКолеги а дали този спортен филтър няма да създаде проблеми с дебитомера?????
Comment
-
Дебитомера се прецаква от налеп на боклуци. От влага примесена с финни частици прах, която действа на нажежаемата пластина като изолатор и датчика прегрява. Не може да се охлажда достатъчн от въздуха и прегрява. И спира да отчита правилно. Ако бъдат взети на време мерки по почистването му няма да има проблем. Но обикновено никой не го проверява.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment