Известие

Collapse
No announcement yet.

за или против спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ЗА !!! За тези които са против ето малко качествени филтри..не тези от 20-30 стотинки ! http://www.europerformance.co.uk/

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
      За! ако филтъра е наистина спортен, не някой от онези за по 30-40лв. Спортните филтри не се слагат от производителите, защото са с пъти по-скъпи. Не може един производител да ти сложи за автомобил предназначен за средния клас купувачи, филтър, който е с цена пъти над средната при конкурентите. В един сериен автомобил има изключително много компромиси от страна на производителя му.
      И за последно искам да те посъветвам, ако не мислиш да увеличаваш с нищо друго мощността на двигателя, спортния филтър се обесмисля. Защото само с него няма да получиш желания ефект.
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2003 facelift2 1.9jtd 115Hp++
      Opel Corsa B 1.4 60hp
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD 136hp+ 6 speed gearbox 2000г. Ex
      Ford Escort 1.8 D 60Hp 1992г. ex

      Comment


      • #18
        Твърдо против в ежедневието всякакви простотии от този сорт: гърнета, филтри ,милтри ,които вдигат невъобразим шум, особенно нощно време.
        Освен това съм "ЗА"затягане на контрола на прегледите по начин подобен на германските и английските,включително на вредните емисии и децибелите над нормата.Че много скраб се движи по улиците и много състезатели скрапери се навъдиха .На пистата всеки да си слага каквото си иска .
        Last edited by dimo; d.m.y г., 13:25.
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
          Твърдо против в ежедневието всякакви простотии от този сорт: гърнета, филтри ,милтри ,които вдигат невъобразим шум, особенно нощно време.
          Освен това съм "ЗА"затягане на контрола на прегледите по начин подобен на германските и английските,включително на вредните емисии и децибелите над нормата.Че много скраб се движи по улиците и много състезатели скрапери се навъдиха .На пистата всеки да си слага каквото си иска .
          Подкрепям с две ръце! Къде да се подпиша?
          Have A Nice Day
          o/_______\o
          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
          []=о===о=[]

          Comment


          • #20
            Да ви разреша спора на бързо, че нямало полза от тях.

            спортен за вграждане в кутията:35.1кс
            http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9

            без филтър:35.2кс
            http://www.vbox7.com/play:b2a40883

            с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс
            http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
              Да ви разреша спора на бързо, че нямало полза от тях.

              спортен за вграждане в кутията:35.1кс
              http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9

              без филтър:35.2кс
              http://www.vbox7.com/play:b2a40883

              с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс
              http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c
              Последното е така защото го няма капака и двигателя не смуче от тръба ф40 а направо през филтър където е някъде около Ф100-120
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                Да ви разреша спора на бързо, че нямало полза от тях.

                спортен за вграждане в кутията:35.1кс
                http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9

                без филтър:35.2кс
                http://www.vbox7.com/play:b2a40883

                с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс
                http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c
                Ей тва са бетон факти, никой тън мън не мое да каже....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  какво ли ще стане ако аложим една кислородна бутилка вместо филтър и вкараме въздух по налягане
                  може да стане и "петстин" коня тогаз
                  инак за тоя филтър дето става въпрос по-горе,ми сложете го на алфа и да видим какво става, едва ли ще качи повече от 2коня
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    какво ли ще стане ако аложим една кислородна бутилка вместо филтър и вкараме въздух по налягане
                    може да стане и "петстин" коня тогаз
                    инак за тоя филтър дето става въпрос по-горе,ми сложете го на алфа и да видим какво става, едва ли ще качи повече от 2коня
                    С бутилката кислород само докато запалиш и ще се разхвърчи мотора. В цилиндрите ще е като заварка с оксижен.

                    Виждал съм проба със сгъстен въздух. Ама само с кислород просто ще стане едно голямо БУФФФ!!!

                    Иначе с въздуха в битулка като го пръснеш в колектора от налягане се охлажда здраво и идва много ПОВЕР! Но и много бензин требе да се пусне. На карбурация съм го виждал. Дърпа много сериозно като му натиснеш копчето. Беше направено и с клапан-байпас на регулатора на горивото. Натиска копчето и пуска гориво и въздух от бутилката яко И гърми, трещи отзад като лудо.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 16:21.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      какво ли ще стане ако аложим една кислородна бутилка вместо филтър и вкараме въздух по налягане
                      може да стане и "петстин" коня тогаз
                      всъщност нищо няма да стане и ще угасне мотора
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        всъщност нищо няма да стане и ще угасне мотора
                        Хахаха... понякога направо "падам възнак" от коментарите Ви колега
                        Btw, не е ли време някой от тези постове да ги местите в бисерите вече? Ама така както са комплект с вашите коментари!
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          всъщност нищо няма да стане и ще угасне мотора
                          Ще угасне ДА. За вечни времена. Ако колекторите не буфнат и заработи някак мотора ще се стопят клапаните първо. Направо ще се заварят и буталата.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Колеги а дали този спортен филтър няма да създаде проблеми с дебитомера?????



                            sigpic0887-51-35-09 Todor (Tohata)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nasmitacha Покажи съобщение
                              Колеги а дали този спортен филтър няма да създаде проблеми с дебитомера?????
                              Чувал съм за този страничен дефект, но още не знам някой познат да ми се е оплакал от това. Аз съм с JR и още ми е жив дебитомера.

                              Comment


                              • #30
                                Дебитомера се прецаква от налеп на боклуци. От влага примесена с финни частици прах, която действа на нажежаемата пластина като изолатор и датчика прегрява. Не може да се охлажда достатъчн от въздуха и прегрява. И спира да отчита правилно. Ако бъдат взети на време мерки по почистването му няма да има проблем. Но обикновено никой не го проверява.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X